De Brand Magic Hotline verbindt je direct met Meneer Jacobs (ook wel Niels). Je man voor creatieve slagkracht. Dat klinkt breed omdat het breed is. Concepting, short copy, art direction, content, merkactivaties, design, zeg het maar. Hij wordt ook steeds vaker gevraagd met een scherp oog naar de strategie te kijken. Kortom, een soort creatieve one-man band. Erg handig als je iemand zoekt die net zo makkelijk een digitale activatie bedenkt als een merksessie begeleidt. Of als je liever één persoon inhuurt, terwijl je eigenlijk een team nodig hebt.

Meneer Jacobs tovert voor kleine merken, grote merken en alles wat er tussen zit. Kijk maar naar z’n track record: Telfort, Bibliotheek Eindhoven, Catharina ziekenhuis, Makita, Liliane Fonds, Villa Massa Limoncello, Red Bull Energy Drink, Licor 43, De Dierenbescherming, De Nierstichting, Dirk, Experis Ciber, DekaMarkt, Emté, Hurks, Fontys Hogescholen, ABB, MLine, Lumens, E.ON, De RuwBouw Groep, Route Mobiel, MS Schippers, Rockwool, Heras, PSV, MIVA, Carglass, Efteling, KIA, Dela, Brand bier, VVD, Sligro, Van Boxtel hoorwinkels, easyJet, De Telegraaf, Philips en ZLM verzekeringen. Soms rechtstreeks, maar meestal in opdracht van een bureau.

Is je deadline niet gisteren? Stuur dan rustig een mailtje naar meneerjacobs@outlook.com