Meneer Jacobs = Niels Jacobs
Je man voor creatieve slagkracht. Dat klinkt breed omdat het breed is. Concepting, short copy, art direction, content (het liefst hero), merkactivaties, design, zeg het maar. Hij wordt ook steeds vaker gevraagd met een scherp oog naar de strategie te kijken. Kortom, een soort creatieve one-man band. Erg handig als je iemand zoekt die net zo makkelijk een digitale activatie bedenkt als een merksessie begeleidt. Of als je liever één persoon inhuurt, terwijl je eigenlijk een team nodig hebt.


Een stevig track record, wel zo prettig
Meneer Jacobs heeft gewerkt voor kleine merken, grote merken en alles wat er tussen zit. Bijvoorbeeld: Telfort, Bibliotheek Eindhoven, Catharina ziekenhuis, Makita, Liliane Fonds, Villa Massa Limoncello, Red Bull Energy Drink, Licor 43, De Dierenbescherming, De Nierstichting, Leapp, Dirk, Experis Ciber, DekaMarkt, Emté, Hurks, MLine, Lumens, E.ON, De RuwBouw Groep, Route Mobiel, MS Schippers, Rockwool, Heras, PSV, MIVA, Carglass, Efteling, KIA, Dela, Brand bier, VVD, Grublit, Sligro, Van Boxtel hoorwinkels, easyJet, De Telegraaf, Philips en ZLM verzekeringen. Soms rechtstreeks, maar meestal in opdracht van een bureau.


Bel of mail gerust
Weten of je iets voor elkaar kunt betekenen, dat begint meestal met een praatje.
Dus bel eens met 06 261 526 48, een berichtje kan natuurlijk ook.



Zoek je iets of iemand anders?
Een fotograaf bijvoorbeeld? Of een online marketeer? Wat je ook nodig hebt, laat het vooral even weten. Grote kans dat iemand uit het netwerk van Meneer Jacobs je kan helpen.